Cercetare

Informatia aduce cunoastere, putere si performanta. Pentru a putea gestiona, e nevoie de informatie. Pentru a putea lua cele mai bune decizii, e nevoie de informatii. Imbinand cercetarea academica de inalta clasa cu expertiza profesionala din practica de business, oferim clientilor nostri cele mai optime solutii in ceea ce priveste cercetarea.



Rapoarte generale / studii de piata



Rapoarte / cercetari interne



Abilitatea de a genera idei noi, de a vorbi şi scrie clar, de a gândi independent şi de a prioritiza – sunt toate calităţi care ţi se cer la angajare de către experţii chestionaţi în studiul The Romanian Talent Outlook 2013, realizat de firma de cercetare Soluţii Avansate în colaborare cu Griffiths School of Management din cadrul Universităţii Emanuel din Oradea.

(Pentru a vizualiza întreg raportul faceți click pe fotografie).

Raportul Apa consumata de angajatii companiilor din Bucuresti 2012, rezultat in urma colaborarii cu Facultatea de Management Griffiths si Laguna Aqua, este realizat pe baza unui sondaj administrat in randul a 123 companii care isi desfasoara activitatea in Bucuresti. Companiile au fost selectate sa aiba peste 10 angajati si cifra de afaceri mai mare de 100,000 EUR. (Pentru a citi intreg raportul efectuati click pe fotografia din dreapta.)



Raportul Studiu al industriei ospitalitatii din România 2012, rezultat in urma colaborarii cu Facultatea de Management Griffiths, este realizat pe baza unui sondaj in randul 170 companii (58% dintre acestea sunt agentii de turism iar 42% sunt unitati de cazare) care isi desfasoara activitatea in Romania, si prezinta perceptia angajatorilor despre absolventii de studii de specialitate în domeniul turismului.Vizualizeaza Raport



Raportul Top Management – Barometrul Leadership-ului Romanesc (Mai 2012), realizat in colaborare cu Facultatea de Management Griffiths, este realizat pe baza unui sondaj administrat in randul a 145 de lideri care activeaza in companiile de top din Romania. Acesta prezinta principalele provocari ale liderului roman in anul 2012, si arata cateva directii strategice spre care acestia se indreapta.(citeste mai mult)



Raportul O noua viziune de crestere / A vision for growth (Noiembrie 2011), realizat in colaborare cu Ernst & Young Romania si Facultatea de Management Griffiths, ofera o intelegere  in profunzime a caracteristicilor companiilor de succes din Romania in baza raspunsurilor oferite de cei aflati la conducerea acestora. Cercetarea care sta la baza raportului consolideaza raspunsurile oferite de oameni in pozitii cheie din cadrul a 172 de companii performante din Romania. (citeste mai mult)



Studiul-pilot Leadership-ul in Romania (Noiembrie 2011) prezinta rezultatele unui sondaj realizat in randul a 55 de persoane aflate in pozitie de conducere din cadrul unor companii romanesti. Acest studiu evidentieaza cateva trasaturi specifice ale liderilor. (citeste mai mult)



Cercetarea Attitudes Towards Environment – Bihor County Report (Noiembrie 2007) realizata pentru Comisia Europeana la un an de la aderarea Romaniei in Uniunea Europeana, analizeaza perceptia locuitorilor judetului Bihor cu privire la problematici ale mediului inconjurator.



Raportul Train the Trainer (2005) este un studiu care prezinta preferintele companiilor din zona Transilvania in ceea ce privesc serviciile de training. Raportul cuprinde o evaluare a pietei de training din Romania din acea perioada, precum si preferintele acestora in ceea ce privesc serviciile de training si consultanta.
Evaluarea Culturii Organizationale

Programele integrate de Training pe care le oferim clientilor nostri au ca si scop dezvoltarea culturii organizationale. Pentru a putea gestiona eficienta si continutul acestor programe, primul pas presupune evaluarea culturii organizationale in cadrul companiei. Aceasta cuprinde atat interviuri personale cu echipa de management precum si aplicarea unui chestionar tuturor angajatilor companiei. Evaluarea este repetata la un interval de timp stabilit pentru a evalua eficienta programului de training.



Evaluarea satisfactiei clientilor si angajatilor

Specialistii in marketing au identificat o stransa legatura intre satisfactia clientilor si cea a angajatilor, in special in domeniul serviciilor, datorita interactiunii acestor doua grupuri de purtatori de miza in cadrul companiilor. Astfel, studiile pe care le realizam se focalizeaza asupra masurarii satisfactiei acestora utilizand instrumente propuse de expertii in domeniu.



Analiza strategiei financiare

O buna optimizare a strategiilor financiare a companiei este premiza dezvoltarii sanatoase, in special in perioada de criza. Analiza strategiei financiare a companiei are ca principal obiectiv elaborarea de recomandari pentru eficientizarea si imbunatatirea performantei economice a companiei in vederea cresterii profitabilitatii.





























Contacteaza-ne pentru a crea impreuna design-ul cercetarii de care ai nevoie.